لیزر موهای زائد مشهد

لیزر موهای زائد مشهد برای آقایان و بانوان – قیمت + بهترین دستگاه

بازدیدها : 1451 بازدید

لیزر موهای زائد مشهد در کلینیک سلامت ایده آل با دستگاه های سایناشور الیت پلاس 2023 و دکا موتوس AX انجام می‌شود، که هر دو پیشرفته ترین تکنولوژی حال حاضر دنیا را دارند و انواع تایپ پوستی را در بر می‌گیرند. قیمت لیزر فول بادی آقایان در مرکز سلامت ایده آل از 1.900.000 و پکیج کاربردی بانوان 750.000 تومان است. در ادامه مقاله جدول قیمت لیزر نواحی مختلف بدن را به طور کامل آورده ایم. با ما همراه باشید.

جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت لیزر از بهترین کلینیک لیزر مو مشهد کلیک کنید.
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

هزینه لیزر موهای زائد در مشهد

قیمت لیزر در مشهد به ناحیه مورد نظر، قدرت، کیفیت دستگاه و این که توسط اپراتور یا پزشک متخصص انجام شود بستگی دارد. در ادامه هزینه لیزر مشهد در کلینیک سلامت ایده آل برای خانم ها و آقایان را مشاهده می‌کنید.

قیمت لیزر فول بادی آقایان با دستگاه سایناشور در مرکز سلامت ایده آل 2.000.000 و برای بانوان 1.450.000 تومان است.

جدول قیمت لیزر موهای زائد خانم ها مشهد
جدول قیمت لیزر موهای زائد آقایان مشهد

در هر جلسه مراجعه مبلغ 100.000 تومان به عنوان هزینه مصرفی به قیمت های جدول افزوده می شود.

چنانچه متقاضی انجام لیزر مشهد با پزشک متخصص هستید با شماره های 0938606907505136166 تماس حاصل فرمایید.

رزرو نوبت با تلفن همراه
نوبت خود را به صورت کاملاً غیرحضوری از سایت سلامت ایده آل رزرو کنید.

نکات مهمی که پیش از لیزر موهای زائد باید بدانید

  1. 24 ساعت قبل از جلسه لیزر، موهای زائد را به طور کامل شیو کنید. باقی ماندن موی زائد روی بدن احتمال سوختگی را افزایش و میزان اثر‌گذاری را کاهش می دهد.
  2. یک ماه قبل از لیزر موهای زائد مشهد، از نور آفتاب یا دستگاه سولاریوم برای برنزه کردن پوست استفاده نکنید. این کار احتمال سوختگی پوست را افزایش می دهد.
  3. برای اصلاح موهای زائد از روش هایی مثل اپیلاسیون، وکس و تمام روش هایی که مو را به طور کامل از ریشه در می آورند خودداری کنید.
  4. نیم ساعت قبل از لیزر به منظور کاهش درد، از پماد بی‌حس کننده استفاده کنید و سپس آن را به طور کامل از پوست پاک کنید.
  5. چنانچه داروهای خاص مثل راکوتان مصرف می‌کنید حتما به اپراتور اطلاع دهید.
  6. قبل از لیزر، پوست خود را از هرگونه عطر، لوسیون، کرم و غیره پاک کنید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد مشهد

  1. بعد از لیزر موهای زائد برای کاهش التهاب از کمپرس یخ و پماد زینک اکساید استفاده کنید.
  2. استحمام و استفاده از مواد شوینده پوست تا 24 ساعت بعد از لیزر توصیه نمی‌شود.
  3. بهتر است بعد از انجام لیزر از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

چرا سلامت ایده آل بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مشهد است؟

کلینیک سلامت ایده آل، با بهره مندی از دو دستگاه لیزر پیشرفته و قدرتمند سایناشور الیت پلاس و دکا موتوس ای ایکس، بهترین انتخاب برای رهایی از شر موهای زائد به طور دائمی است. سایر ویژگی های منحصر به فرد این کلینیک عبارتند از:

  • متخصصین مجرب و کارآزموده
  • کیفیت بالا و نتایج دائمی
  • محیطی بهداشتی
  • قیمت مناسب

با مشاهده ویدئوهای زیر به طور کامل با این دو دستگاه قدرتمند آشنا خواهید شد.

1- اپراتور حرفه‌ای و با‌ تجربه

اپراتور لیزر، نقش اساسی در نتیجه لیزر موهای زائد دارد و از معیار‌های اصلی افراد برای انتخاب یک مرکز لیزر مو در مشهد است. بهره‌مندی از تجربه و مهارت بالا، صبر و حوصله کافی، داشتن اخلاق حرفه‌ای و مهارت‌های ارتباطی، ویژگی اپراتور های مرکز تخصصی لیزر سلامت ایده آل هستند.

لیزر در این مرکز بنا به درخواست مراجعین توسط پزشک متخصص نیز انجام می‌شود.

2- دستگاه‌ لیزر مدرن و قدرتمند

دستگاه لیزر یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت لیزر موهای زائد است. در کلینیک سلامت ایده آل سجاد مشهد، از دستگاه «الیت پلاس سایناشور 2023» که دستگاهی قدرتمند و پیشرفته حتی برای از بین بردن موهای کرکی است، استفاده می شود.

3- محیط بهداشتی

محیط بهداشتی و پاکیزه دیگر عامل مهم در انتخاب بهترین کلینیک لیزر مشهد است. مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر سلامت ایده آل، دارای محیطی کاملاً پاکیزه است که از استانداردهای بهداشتی لازم از جمله سیستم تهویه مطبوع، سیستم ضدعفونی کننده هوا، سطوح و ابزار‌ برخوردار است. این امر به کاهش خطر انتقال بیماری‌های عفونی کمک می‌کند.

4- برخورداری از اتاق رختکن و حمام

دارا بودن اتاق رختکن و حمام جدا در کلینیک، یکی از عوامل مهم است که سلامت ایده آل را تبدیل به بهترین مرکز لیزر موهای زائد در مشهد می کند. این امر علاوه بر حفظ بهداشت مراجعه ‌کنندگان، به حفظ حریم خصوصی آن ها نیز کمک می‌کند.

لیزر مو در بهترین مرکز لیزر زنان مشهد

کلینیک سلامت ایده آل با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه لیزر مشهد، خدمات با کیفیت و موثر به مراجعین ارائه می دهد. در ادامه ویدئوهایی از لیزر در کلینیک سلامت را مشاهده می‌کنید.

لیزر موهای زائد آقایان مشهد

اغلب افراد به اشتباه تصور می‌کنند که لیزر موهای زائد تنها برای خانم ها انجام می‌شود؛ اما در واقع بسیاری از آقایان، مخصوصا ورزشکاران برای از بین بردن موهای زائد مناطق سینه، خط ریش، گردن، دست، پا، بیکینی و… لیزر انجام می‌دهند. کلینیک سلامت ایده آل علاوه بر بانوان، بهترین مرکز لیزر آقایان در مشهد نیز به شمار می‌رود. در این مرکز از لیزر سایناشور که بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم آقایان است استفاده می‌شود.

ویدئوی زیر مراحل لیزر موهای زائد مردان مشهد در این کلینیک را مشاهده می‌کنید:

لیزر صورت در مشهد

لیزر صورت مشهد یکی از روش‌های موثر برای از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف صورت از جمله پیشانی، ابروها، چانه، بالا و زیر لب استفاده می‌شود. لیزر صورت مردان علاوه بر نواحی ذکر شده برای خط ریش هم کاربرد دارد .

دستگاه لیزر سایناشور با قابلیت تنظیم طول موج، به عنوان بهترین دستگاه لیزر صورت شناخته می‌شود. لیزر صورت یک روش نسبتاً ایمن است، اما ممکن است عوارض جانبی خفیفی مانند قرمزی، التهاب، و پوسته‌پوسته شدن را به همراه داشته باشد. این عوارض معمولاً طی چند روز از بین می‌روند.

لیزر صورت با دستگاه سایناشور
لیزر صورت با دستگاه سایناشور دارای سری یکبار مصرف برای هر شخص

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مشهد برای هر فرد با توجه به رنگ پوست، ضخامت و رنگ موهای زائد متغیر است. به طور کلی، دستگاه‌ لیزری که چند طول موج مختلف دارد، گزینه مناسب تری برای تمام افراد است؛ چرا که این دستگاه ها برای انواع رنگ پوست های تیره و روشن یا موهای ضخیم و کرکی مناسب و قابل تنظیم هستند.

در جدول زیر ویژگی‌های اصلی سه دستگاه لیزر شناخته شده در مشهد را بررسی کرده ایم تا انتخاب بهترین گزینه برای شما آسان تر شود.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد
جدول مقایسه پر طرفدارترین دستگاه های لیزر مو

چرا دستگاه سایناشور الیت پلاس را انتخاب کنم؟

انتخاب دستگاه لیزر سایناشور برای از بین بردن موهای زائد به دلایل زیر یک انتخاب هوشمندانه است:

  • مناسب برای انواع پوست و مو: این دستگاه دو طول موج الکساندرایت و ان دیگ دارد که برای انواع پوست تیره و روشن، موهای ضخیم و نازک قابل تنظیم است.
  • سَری لیزر جداگانه برای هر شخص: برای لیزر با دستگاه الیت پلاس به هر شخص سری مخصوص داده می‌شود که در جلسات بعدی همراه خود بیاورد. این کار به منظور رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماری انجام می‌شود.
  • سرعت و قدرت بالا: با دستگاه سایناشور در کمترین زمان، بهترین نتیجه ممکن را از لیزر موهای زائد مشهد به دست می‌آورید.
  • سیستم خنک کننده قوی: کولینگ این دستگاه جریان هوای سرد تا منفی 30 درجه تولید می‌کند که به کاهش احساس درد هنگام لیزر کمک می‌کند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه، می‌توانید اطلاعات دقیق تر را درمقاله لیزر سایناشور مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

فولیکول‌های مو منافذ کیسه مانند کوچکی هستند که روی پوست دیده می شوند و تمام فرایند رشد مو در آن‌ها اتفاق می‌افتد. هنگامی که پرتوی نور متمرکز به پوست تابیده می شود، رنگدانه‌های مو که ملانین نام دارند و در داخل ساقه مو و اطراف فولیکول قرار گرفته اند، نور را به خود جذب می کنند. نور جذب شده تبدیل به گرما شده و گرما باعث آسیب به فولیکول مو و اختلال در فرایند رشد آن می‌شود. در صورت تکرار منظم این کار، فرایند رشد مو متوقف شده و دیگر موی جدید نمی‌روید.

لیزر سایناشور در کلینیک سلامت ایده آل
لیزر موهای زائد در کلینیک سلامت ایده آل با دستگاه سایناشور انجام می‌شود.

مراحل لیزر مو مشهد

لیزر موهای زائد دارای سه مرحله اساسی است که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته ایم:

  1. مشاوره پیش از لیزر: اولین مرحله، مشاوره با یک متخصص پوست است. در این جلسه نوع پوست، رنگ مو و سلامت عمومی شما را ارزیابی می‌شود تا مشخص شود آیا لیزر موهای زائد برای شما مناسب است یا خیر.
  2. تراشیدن موهای زائد: 24 ساعت قبل از جلسه لیزر مشهد، باید موهای ناحیه تحت درمان را با ژیلت از بین ببرید. این کار به این دلیل است که لیزر روی فولیکول مو متمرکز می شود. وجود موهای زائد بلند مانع رسیدن اشعه لیزر به فولیکول مو می‌شود.
  3. جلسه اصلی لیزر: اپراتور لیزر مو مشهد، پیش از شروع فرایند لیزر، عینک مخصوص برای خود و مراجع استفاده می‌کند. سپس با رسم خطوط نواحی تحت درمان مشخص می‌شود. نور منتشر شده از لیزر باعث ایجاد گرما شده و این گرما فولیکول مو را از بین می برد.
لیزر مو زائد در کلینیک سلامت ایده آل
استفاده از عینک محافظ حین فرایند لیزر موهای زائد اجبازی است.

لیزر موهای زائد ممنوع!

اگرچه لیزر مشهد یکی از بهترین و محبوب ترین روش های از بین بردن موهای زائد است؛ اما تمام افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

  1. بیماران دیابتی
  2. مادران باردار یا شیرده
  3. افراد مبتلا به بیماری های پوستی
  4. کسانی که مشکلات هورمونی دارند
  5. افراد با موهای زائد خیلی کرکی و بور
  6. مبتلایان به بیماری های قلبی و عروقی
  7. افرادی که کمتر از یک ماه از سولاریوم یا آفتاب گرفتشان گذشته است.
  8. اشخاصی که داروهای خاص با تاثیر مستقیم روی پوست (مانند راکوتان) مصرف می‌کنند.

البته اگر جز افرادی هستید که هر یک از موارد گفته شده برایتان صدق می‌کند می‌توانید با متخصص پوست و مو مشورت کنید. ممکن است در شرایط خاص امکان لیزر موهای زائد با دستگاه های پیشرفته تر برای شما وجود داشته باشد.

نتیجه لیزر مو بعد از چند جلسه مشخص می شود؟

به طور میانگین 6 تا 8 جلسه برای حذف کامل موهای زائد نیاز هست. البته این زمان با توجه به قدرت دستگاه و ناحیه‌ای که لیزر می‌کنید ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال تعداد جلسات لیزر بیکینی بیشتر از تعداد جلسات لیزر ساق پا است.

فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟

فاصله بین جلسات لیزر، یکی از عوامل مهم در موفقیت این روش است. معمولاً فاصله جلسات لیزر بین 4 تا 6 هفته است. این فاصله زمانی باعث می‌شود فولیکول‌های مو چرخه رشد خود را طی کنند.

فولیکول‌های مو در سه فاز رشد می‌کنند: فاز آناژن (رشد)، فاز کاتاژن (تبدیل) و فاز تلوژن (استراحت).

لیزر موهای زائد، فولیکول‌های مو را در فاز آناژن هدف قرار می‌دهد. بنابراین، اگر فاصله بین جلسات لیزر کمتر از 4 هفته باشد، ممکن است فولیکول‌های مو در فازهای دیگر رشد قرار داشته باشند و لیزر تاثیری بر آن‌ها نداشته باشد.

از سوی دیگر، اگر فاصله بین جلسات لیزر بیشتر از 6 هفته باشد، ممکن است فولیکول‌های مو که در فاز آناژن قرار داشتند، دوباره رشد کنند. این امر می‌تواند روند درمان را طولانی‌تر کند.

مراحل رشد مو
بهترین زمان برای لیزر موهای زائد مشهد، دوره رشد مو یا آناژن است.

مهم ترین عوارض لیزر موهای زائد مشهد

  • سوختگی

سوختگی پوست یکی از عوارض شایع لیزر موهای زائد است که در صورت پایین بودن مهارت اپراتور رخ می‌دهد. البته سوختگی ایجاد شده با کرم های ترمیم کننده درمان خواهد شد. همچنین مراجعه به بهترین مراکز لیزر در مشهد، احتمال بروز این حادثه را به صفر می‌رساند.

  • قرمزی و التهاب

قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر موهای زائد عارضه ای عادی است که بعد از گذشت چند ساعت از بین می‌رود. استفاده از کمپرس یخ یا پماد زینک اکساید، به روند بهبود سرعت می‌بخشد.

  • پوسته پوسته شدن

پوسته پوسته شدن پوست بعد از لیزر مو در مشهد برای افراد کمی رخ می‌دهد. البته جای نگرانی نیست چرا کهبا استفاده از لوسیون و کرم های مرطوب کننده این مشکل نیز رفع خواهد شد.

  • آسیب به چشم

اشعه لیزر موهای زائد بسیار قوی است و در صورت عدم استفاده از عینک مخصوص احتمال دارد آسیب جدی به چشم وارد کند. به همین دلیل در مراکز معتبر لیزر موهای زائد، قبل از شروع لیزر به مراجعین عینک های مخصوص می‌دهند.

  • ضخیم شدن موی کرکی

بسیاری از دستگاه های لیزر موهای زائد در از بین بردن موهای کرکی موثر نیستند و موجب ضخیم تر شدن آن ها می‌شوند. البته دستگاه لیزر سایناشور الیت پلاس 2023 که در کلینیک سلامت ایده آل استفاده می‌شود، برای از بین بردن موهای کرکی نیز اثر‌گذاری بالایی دارد.

عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی، از شایعه تا واقعیت!

برخی افراد معتقدند لیزر زیر بغل سرطان زا است و لیزر بیکینی باعث نازایی می‌شود! اما هر دو مورد شایعات بی پایه و اساسی هستند که به طور کامل آن ها را رد می‌کنیم.

لیزر مو تنها روی فولیکول‌هایی که در سطح پوست قرار دارند اثر می کند؛ و عمق نفوذ پرتوی آن به اندازه‌ای نیست که روی اندام های‌ داخلی مثل تخمدان و رحم اثر بگذارد. همچنین هیچ تحقیق معتبری مبنی بر سرطان‌زا بودن لیزر زیر بغل وجود ندارد؛ فقط توصیه می‌شود افراد با سابقه سرطان سینه، لیزر زیر بغل انجام ندهند.

بدون توجه به باورهای غلط درباره لیزر موهای زائد، این کار را به اپراتور یا پزشک متخصص بسپارید و از نتیجه فوق العاده آن بهره مند شوید.

لیزر موهای زائد و بارداری

اینکه لیزر موهای زائد یک روش ایمن است و عوارض جانبی خاصی ندارد اما انجام آن در دوران بارداری توصیه نمی‌شود.

از مهم ترین دلایل منع انجام این کار عبارتند از:

  • تغییرات هورمونی در دوران بارداری: در دوران بارداری سطح هورمون‌های استروژن و پروژسترون افزایش می‌یابد. این هورمون‌ها می‌توانند باعث رشد سریع‌تر موها و تغییر رنگدانه‌های مو شوند. در نتیجه، لیزر ممکن است نتواند به طور کامل فولیکول‌های مو را از بین ببرد و موها دوباره رشد کنند.
  • حساس بودن پوست در دوران بارداری: پوست زنان باردار در این دوران حساس‌تر است و ممکن است در برابر لیزر واکنش نشان دهد. این واکنش‌ها می‌توانند شامل قرمزی، تورم، سوزش و کبودی باشند.
لیزر موهای زائد در بارداری
اگر در دوران بارداری هستید و قصد دارید لیزر انجام دهید، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

باورهای غلط راجع‌به لیزر موهای زائد

  • طبق تحقیقات صورت گرفته در دانشکده پزشکی نیویورک، هیچ‌گونه ارتباطی میان لیزر موهای زائد و رسیدن آسیب به تخمدان‌ها و در نهایت نازایی وجود ندارد.
  • لیزر موی زائد بدن ارتباطی با سفید شدن موها ندارد. در لیزر، صرفاً فولیکول‌های مو تخریب شده و آسیبی به رنگدانه‌ها وارد نمی‌شود.
  • باور سرطان زا بودن لیزر موهای زائد کاملاً بی‌اساس است و هیچ مستنداتی علیه آن وجود ندارد.
  • احتمال انتقال زگیل تناسلی (HPV) در لیزر بیکینی تنها در صورتی وجود دارد که از سری مشترک و یک هندپیس برای تمامی افراد استفاده شود.
  • لیزر موهای زائد موجب رشد بیشتر این موها نمی‌شود مگر آنکه فرد با برخی از مشکلات هورمونی مواجه شود یا در دچار افزایش وزن ناگهانی شود.

آیا نتایج لیزر موهای زائد دائمی است؟

نتیجه نهایی لیزر به پوست، موهای زائد و دستگاه لیزر بستگی دارد. لیزر، فولیکول‌ موهای فعلی را از بین می‌برد، اما ممکن است فولیکول‌های جدیدی بعد از 6 تا 12 ماه ایجاد شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود هر 6 ماه یا یکسال برای در این صورت، می‌توانید یک یا دو جلسه لیزر دیگر برای از بین بردن فولیکول‌های جدید انجام دهید.

جمع بندی

“لیزر مشهد یک روش کاملا ایمن برای از بین بردن موهای زائد است. این روش به دلیل اثرگذاری بالا و راحتی بیشتر، نسبت به سایر روش‌های از بین بردن موهای زائد مثل اپیلاسیون، وکس و غیره محبوبیت بالایی بین افراد کسب کرده است. لیزر موهای زائد مشهد در مرکز تخصصی پوست، مو و زیبایی سلامت ایده آل با قدرتمندترین دستگاه لیزر کمپانی سایناشور انجام می‌شود.”

اطلاع از جشنواره ها و قیمت لیزر موهای زائد مشهد با تخفیف در اینستاگرام : salamatideal

سوالات متداول در رابطه با لیزر موهای زائد مشهد

طبق توصیه متخصصان، حداکثر دو بار بین جلسات لیزر مجاز به شیو کردن هستید. شیو کردن بیش از دو بار، اثرگذاری لیزر را کاهش می‌دهد.

لیزر مو با دستگاه های شاتی بدون تماس مستقیم با سطح پوست انجام می‌شود اما دستگاه های رولی تماس مستقیم با پوست دارند. علاوه بر این لیزر شاتی و رولی در میزان هزینه، قدرت، سرعت و ایمنی با هم تفاوت دارند؛ و تمام موارد گفته شده در لیزر شاتی بالاتر از لیزر رولی است.

استفاده از ژل خنک کننده احتمال سوختگی پوست را کاهش می‌دهد. اما ژل‌های خنک کننده عموما برای دستگاه‌های تماسی استفاده می‌شوند تا حرکت هندپیس روی پوست آسان تر انجام شود.

درد لیزر موهای زائد کاملا بستگی به آستانه تحمل فرد دارد. برای کاهش درد، می توان از پماد بی حسی استفاده کرد. بهترین زمان برای استفاده از این نوع پماد، نیم ساعت قبل از شروع لیزر است.

خیر – لیزر موهای زائد باعث روشن شدن پوست نمی‌شود. اما باتوجه به اینکه لیزر فولیکول های مو را هدف قرار می‌دهد و میزان فولیکول ها را کاهش می‌دهد، در روشن شدن پوست موثر است.

لیزر موهای زائد برای تمام قسمت های بدن از جمله صورت، گردن، سینه،شکم، دست‌ها، پاها و بیکینی استفاده می‌شود.

در موارد نادر، لیزر موهای زائد ممکن است باعث ایجاد تغییر رنگ پوست شود. این معمولاً در افرادی اتفاق می افتد که دارای پوست تیره هستند یا لیزر را توسط یک متخصص پوست با تجربه انجام نمی دهند. برای جلوگیری از این مشکل، مهم است که لیزر را توسط یک متخصص پوست با تجربه انجام دهید و از دستورالعمل های مراقبت های بعد از لیزر پیروی کنید.

دستگاه‌های حرفه‌ای لیزر منجر به تخریب کامل فولیکول‌های مو می‌شوند بنابراین می‌توان گفت ماندگاری لیزر موهای زائد بعد از اتمام جلسات تقریباً دائمی است.

بهترین زمان برای بارداری پس از لیزر موهای زائد، دو الی سه ماه پس از اتمام کامل جلسات لیزر است. بهتر است طی جلسات لیزر موهای زائد، اقدام برای بارداری صورت نگیرد.

نگرفتن نتیجه مطلوب از لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی چون استفاده از دستگاه‌های قدیمی و بی‌کیفیت بستگی دارد. مشکلات هورمونی فرد، ابتلا به برخی از بیماری‌های زمینه‌ای مانند فشار خون بالا، جنس و ضخامت موها نیز بی‌تاثیر نیستند.

بروز حساسیت یا کهیر بعد از لیزر‌ بدن مشهد با علائمی چون قرمزی و خارش پوست، شایع بوده و تا یک الی دو روز پس از لیزر از بین خواهند رفت.

پزشکان لیزر موهای زائد را به افراد زیر 13 سال به دلیل کامل نشدن بلوغ جسمی توصیه نمی‌کنند بنابراین 14 سالگی، حداقل سن مجاز برای اقدام به لیزر موی زائد مشهد است.

وجود خال یا حتی تاتو بر روی پوست، موجب منحرف شدن نور یا اشعه لیزر از فولیکول مو و در نهایت آسیب یا سوختگی پوست می‌شود. بر روی قسمتی از پوست که تاتو یا تعداد زیادی خال دارد، لیزر صورت نمی‌گیرد.

دانلود فایل پی دی اف مقاله لیزر موهای زائد مشهد

5/5 - (8 امتیاز)

20 دیدگاه

  1. من لیزر جای دیگه ای انجام دادم بعد انجام لیزر احساس سوزش و خارش شدید داشتم بعد یه روز الان میبینم که پوستم سوخته ، چیکار باید انجام بدم؟

    رکسانا
    1. Author

      سلام وقتتون بخیر
      ناحیه ای که دچار سوختگی شده رو خنک نگهدارید و از پماد و کرم های موضعی ضد التهاب استفاده کنید.
      بهتره به پزشک مراجعه کنید تا پماد متناسب با درجه سوختگی براتون تجویز بشه.

      فاطمه اثباتی
  2. سلام میخام لیز انجام بدم۰

    فائزه
    1. Author

      سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت نوبت لیزر موهای زائد با شماره های 09386069075 یا 05136166 تماس بگیرید یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین اقدام کنید:
      https://salamatideal.com/appointment/

      فاطمه اثباتی
  3. سلام وقتتون بخیر می خواستم بدونم انجام لیزر باعث روشن شدن پوست هم میشه یا نه ؟

    زهرا
    1. Author

      خیر. انجام لیزر مو در مشهد ( کلینیک سلامت ایده آل ) باعث روشن شدن پوست نمی شود اما به دلیل کاهش فولیکول های مو در روشن شدن پوست موثر است.

      فاطمه اثباتی
  4. سلام خسته نباشید تعداد جلسات لیزر فول بادی می خواستم بدونم و اینکه برای اقایون هم انجام می دید یا خیر ؟

    عظیمی
    1. Author

      سلام ممنون . بله لیزر کل بدن خانم ها و آقایان در مشهد در کلینیک سلامت ایده آل انجام می شود. تعداد جلسات لیزر هم بین 8 تا 6 جلسه هست.

      فاطمه اثباتی
  5. سلام من می خوام لیزر انجام بدم اما شنیدم باعث تحریک غدد لنفاوی میشه و خطرناکه برای همین می ترسم خواستم بدونم این حرف درسته یا نه ؟

    ب
    1. Author

      سلام . خیر نور لیزر بیشتر از چند میلی متر به داخل پوست نفوذ نمی کند و باعث تحریک غدد لنفاوی نمی شود پس می توانید با خیال راحت آن را انجام دهید.

      فاطمه اثباتی
  6. سلام برای لک های بعد از بارداری روی صورت هم روشی دارید توی کلینیک

    ملک کاروانیان
    1. Author

      سلام وقت بخیر
      بله لیزر Co2 فرکشنال یکی از روش های مناسب برای درمان لک صورت هست

      فاطمه اثباتی
  7. سلام خسته نباشید.میگن چون دستگاه سایناشور خیلی قویه باعث بروز سرطان یا حتي باردار نشدن توی خانمها میشه درسته این ایا؟
    سوال بعدی اینکه مثل بقیه جاها جشنواره تخفیف هم میزارین ؟ اگه چند معرفی کنیم تخفیف داره ؟

    زهرا حسنی
    1. Author

      سلام وقتتون بخیر. خیر چنین عوارضی برای این دستگاه وجود نداره و فعلا جشنواره تخفیفی نداریم برای لیزر.

      فاطمه اثباتی
  8. سلام
    ببخشید اوایل دوران بارداری میشه لیزر انجام داد؟

    زینب
    1. Author

      سلام
      اشعه های لیزر موهای زائد خطرناک نیست؛ اما برای اینکه آسیبی به جنین وارد نشه بهتره انجام ندید.

      فاطمه اثباتی
  9. سلام خسته نباشید. ببخشید این درسته که بعد از اتمام دوره لیزر اگه جواب نگرفتیم باید دستگاهمون رو عوض کنیم؟

    رها
    1. Author

      سلام خیر؛ میتونید با همون دستگاه ادامه بدید اما اگر دنبال دستگاه های قوی تر هستید میتونید سراغ کلینیک هایی برید که از لیزر سایناشور الیت پلاس برای حذف موهای زائد استفاده می کنن.

      فاطمه اثباتی
  10. سلام خسته نباشید. ببخشید انجام لیزر فول بادی چقد زمان میبره؟

    خوشحال مقدم
    1. Author

      سلام مدت زمان جلسه بین 45 دقیقه الی یک ساعت زمان می بره

      فاطمه اثباتی

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد