انجام تزریق ژل مشهد

کاربردهای تزریق ژل مشهد + قیمت برندهای مختلف آن

بازدیدها : 969 بازدید

تزریق ژل مشهد از جمله درمان‌های غیرتهاجمی است که برای بازگرداندن حجم از دست ‌رفته صورت یا سایر نواحی بدن استفاده می‌شود. ماده اصلی در تزریق ژل، اسید هیالورونیک است که تزریق آن به پرکردن نقاط توخالی در پوست، رفع خطوط ایجاد شده روی صورت، برطرف شدن چین‌وچروک‌ها کمک بسیاری می‌کند. قیمت تزریق ژل مشهد در کلینیک سلامت ایده آل به ازای هر سی سی از 2.680.000 تومان شروع می شود و تا 6.450.000 تومان ادامه دارد.

خدمات تزریق ژل مشهد در کلینیک سلامت ایده آل
تزریق ژل مشهد با بهترین برندها در کلینیک سلامت ایده آل
سرفصل های مقاله دیدن فهرست

قیمت تزریق ژل مشهد بر اساس برند

مجموعه سلامت ایده آل با استفاده از بهترین برندها برای تزریق ژل، درمانی ایمن را برای شما تضمین می‌کند. هزینه تزریق ژل مشهد یا هر کجای دیگر بنا به نوع برند و مقدار ژل استفاده شده می‌تواند متفاوت باشد. در جدول زیر قیمت هر 1 سی‌سی ژل بر اساس نوع برند بیان شده است:

جدول قیمت تزریق ژل مشهد

برخی از افراد تمایلی به حجم‌دهی لب یا سایر نواحی صورت ندارند و ترجیح می دهند فقط جهت بهبود وضعیت آبرسانی بیشتر پوست اقدام کنند. به این افراد تزریق مزوژل‌ پیشنهاد می‌شود که با استفاده از آن پوست جوان‌تر و شاداب‌تر می‌شود. در ادامه قیمت مزوژل‌ها بر اساس نوع برند را می‌بینید:

جدول قیمت مزوژل های کلینیک سلامت ایده آل

کلینیک سلامت ایده آل؛ بهترین مرکز تزریق ژل در مشهد

اگر می‌خواهید در بهترین کلینیک تزریق ژل در مشهد کار خود را انجام دهید؛ کلینیک سلامت ایده آل زیبایی و سلامت را برای شما تضمین می‌کند. فیلرها یا ژل‌ها به معنی واقعی کلمه همه‌کاره و کاربردی هستند و می‌توانند هر گونه فرورفتگی یا چین‌وچروک و جای زخم را بهبود بخشند. این نوع درمان زیبایی با تزریق ماده‌ای به نام اسید هیالورونیک پوست را تحریک می‌کند تا کلاژن بیشتری تولید کند؛ در نتیجه ظاهر پوست شما در نواحی مختلف بدن می‌تواند بهبود یابد.

انجام فیلر لب در مشهد
تزریق فیلر لب قبل و بعد از انجام آن
تزریق فیلر لب در مشهد
انجام خدمات تزریق ژل لب مشهد
تزریق ژل لب مشهد قبل و بعد
تزریق ژل لب مشهد در کلینیک سلامت ایده آل
تزریق ژل لب مدل قلوه ای در مشهد
قبل و بعد از تزریق ژل مدل قلوه ای
فیلر لب مشهد در کلینیک سلامت ایده آل
انجام فیلر لب در مشهد
تاثیر تزریق ژل لب در چهره
قبل و بعد از تزریق ژل لب در کلینیک سلامت ایده آل
نتیجه تزریق جالپرو به صورت
قبل و بعد تزریق جالپرو در کلینیک سلامت ایده آل

به‌طور کلی زمانی که تزریق ژل مشهد انجام می‌دهید، تناسب بین اجزای صورتتان را هم مدنظر قرار دهید. در واقع نباید آن‌ها را به صورت جداگانه درمان کرد. به‌عنوان مثال اگر می‌خواهید لب‌های برجسته‌ای داشته باشید، بهتر است تا از قسمت فک خود غافل نشوید یا اگر خط اخم خود را اصلاح می‌کنید، حواستان به اطراف زیر چشم و شقیقه هم باشد. در قسمت‌های پایین صورت اگر فیلر انجام می‌دهید، استفاده از ژل در قسمت خطوط جانبی فک هم می‌تواند نتیجه کار را برای شما رضایت‌بخش‌تر کند.

رزرو نوبت به صورت آنلاین
برای رزرو نوبت از کلینیک سلامت ایده آل می‌توانید به صورت غیرحضوری اقدام کنید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

  • از انجام فعالیت‌های سنگین یا ورزش‌های ساخت تا 7 روز خودداری کنید.
  • از کمپرس سرد در محل تزریق استفاده کنید.
  • محل تزریق را لمس نکرده و فشار ندهید.
  • بهتر است در روزهای ابتدایی تزریق، از مصرف نوشیدنی‌های داغ اجتناب کنید.
  • در صورت تزریق ژل لب، در روزهای ابتدایی از مصرف سیگار و قلیان خودداری کنید.
  • حداقل تا 24 ساعت پس از تزریق، استفاده از لوازم آرایشی مانند رژ لب یا کرم پودر بر روی محل تزریق را متوقف کنید.
  • برای جلوگیری از پخش شدن ژل، از ماساژ ناحیه‌ درمان خودداری کنید.
  • تا 14 روز پس از تزریق از رفتن به سونا، سولار و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
  • در روزهای پس از تزریق، آب کافی بنوشید و از مصرف نوشیدنی‌های الکلی خودداری کنید.
  • برای پیشگیری از عفونت، محل تزریق را تمیز نگه دارید.
  • از مصرف داروهایی که منجر به رقیق‌تر شدن خون می‌شوند تا یک هفته الی 10 روز پس از تزریق خودداری کنید.

تزریق ژل مشهد برای چه نواحی از بدن کاربرد دارد؟

تزریق ژل مشهد، که به عنوان فیلر یا ژل زیبایی نیز شناخته می‌شود، کاربردهای متنوعی برای جوانسازی و رفع نواقص مختلف پوستی در نواحی مختلف بدن دارد.

برخی از رایج‌ترین کاربردهای تزریق ژل در مشهد عبارتند از:

کاربردهای مختلف تزریق ژل در مشهد
قسمت هایی از صورت که می توان به آن ژل تزریق کرد

1- تزریق ژل لب مشهد (Lip Filler)

 برای حجم‌دهی و برجسته‌سازی لب‌ها و ایجاد ظاهری شاداب‌ و جوان، بهترین گزینه تزریق ژل لب در مشهد است. در ویدئوی زیر لبخند رضایت بخش یکی از مراجعه کنندگان عزیز کلینیک سلامت ایده آل بعد از تزریق ژل مشهد را می بینید.

انواع مدل تزریق ژل لب

انواع تزریق ژل لب وجود دارد که بنا به فرم صورت و راهنمایی پزشک برای شما انتخاب می‌شود. برخی از معروف ترین مدلهای تزریق ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع تزریق ژل لب

2- تزریق ژل به گونه (Cheek Filler)

 تزریق ژل برای رفع گودی و خطوط گونه، برجسته‌سازی گونه‌ها و ایجاد تقارن در صورت کاربرد دارد. بهترین دکتر تزریق ژل گونه در مشهد با تزریق اصولی باعث برجسته دیده شدن نواحی فرو رفته می‌‎شود.

تزریق ژل به گونه در مشهد
تزریق ژل به گونه در کلینیک سلامت ایده آل

3- تزریق ژل بینی در مشهد (Injection Rhinoplasty)

تزریق ژل بینی مشهد که به عنوان رینوپلاستی بدون جراحی نیز شناخته می‌شود، برای اصلاح نواقص جزئی فرم بینی استفاده می‌شود.برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر تزریق فیلر بینی مشهد کلیک کنید

4- فیلر زیر چشم (Undereye Filler)

 بهترین روش برای درمان سیاهی و گودی زیر چشم تزریق فیلر زیر چشم است. از آن‌جایی که چشم ناحیه حساسی است، در انتخاب پزشک خود و برندی که برای تزریق فیلر در مشهد انتخاب می‌کنید، لازم است تا نهایت دقت را به‌کار گیرید. درنهایت پس از تزریق، ژل با آب ترکیب و متورم می شود و به پوست حالت صاف می‌دهد.

5- تزریق ژل به چانه در مشهد (Chin Filler)

 بهترین روش برای زاویه سازی، فرم دهی و برجسته کردن چانه، تزریق ژل چانه است که به  فیلر چانه نیز شناخته می‌شود. تزریق ژل لب مشهد و چانه هم می تواند یکی از بهترین ترکیب ها برای کسانی باشد که قصد دارند تا قسمت های پایینی صورت خود را اصلاح کنند یا زاویه فک داشت باشند و در عین حال لب های برجسته تری داشته باشند. در ادامه نمونه کارهای پزشکان متخصص پوست و مو در کلینیک سلامت ایده آل را می بینید:

تزریق ژل به چانه در مشهد
قبل و بعد از تزریق ژل چانه و لب
ترکیب تزریق ژل به چانه و لب در مشهد
ترکیب تزریق ژل به چانه و لب در کلینیک سلامت ایده آل

6- تزریق ژل به انگشتان دست (Hand Filler)

 تزریق ژل در مشهد علاوه بر صورت به دست هم انجام می‌شود. این کار به منظور جوانسازی، رفع چین و چروک و حجم‌دهی به دست‌ها استفاده می‌شود.

سایر کاربردهای تزریق ژل در مشهد برای نقاط مخالف بدن

  1. تزریق ژل به زانو
  2. تزریق ژل به باسن
  3. تزریق ژل به واژن
  4. تزریق ژل به سینه

چرا بعضی افراد بعد از تزریق ژل تبخال می زنند؟

زمانی که پوست لب ها خشک می شود و لایه مرده از آن جدا می شود، تبخال ایجاد می شود. اگر تزریق ژل به درستی انجام نشود یا پوست فرد به مواد ژل آلرژی داشته باشد یا نوع ماده ژل باکیفیت نباشد یا عدم رعایت نکات بهداشتی توسط خود افراد می تواند باعث تبخال بعد از تزریق ژل باشد.

این مشکل برای درصد کمی از افراد پیش می آید و در صورت انجام تزریق ژل لب مشهد و مراجعه به مرکز مطمئنی مانند سلامت ایده آل مشکلاتی از این دست پیش نمی آید.

نحوه اثرگذاری ژل بر پوست

افزایش سن شکل صورت را دست‌خوش تغییراتی می‌کند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش حجم صورت اشاره کرد. با افزایش سن سالانه 1.5 درصد از کلاژن‌سازی پوست از بین می‌رود؛ بنابراین نه تنها صورت، بلکه نقاط مختلف بدن شما از جمله گونه‌ها، زیر چشم، چانه و حتی شقیقه‌ها شروع به کاهش حجم می‌کنند.

در واقع افت کلاژن‌سازی در بدن سبب می‌شود تا افتادگی پوست، عمیق شدن چین‌وچروک‌ها و ظاهری خسته در افراد بیشتر نمایان شود. زمانی که شما از تزریق ژل استفاده می‌کنید، با موادی به نام اسید هیالورونیک می‌تواند کاهش حجم از دست رفته را جبران کند.

در واقع دکتر تزریق ژل مشهد با دقت مواد را از طریق تزریق‌های ریز به زیر پوست هدایت می‌کند. اسید هیالورونیک (HA) به صورت طبیعی در پوست ما وجود دارد. هنگامی که مقدار بیشتری HA طی تزریق ژل مشهد به پوست می‌رسد، تولید کلاژن و الاستین هم بیشتر می‌شود.

تفاوت‌های بوتاکس و تزریق ژل مشهد

تزریق ژل و بوتاکس مشهد هر کدام به صورت مجزا با هدف جوان‌سازی پوست انجام می‌شوند، اما تفاوت‌هایی هم با هم دارند. شناخت تفاوت این دو روش به افراد کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشند. در واقع بوتاکس مشهد با تزریق سمی به نام بوتولینوم دامنه حرکتی ماهیچه‌ها محدود می‌شود، به همین خاطر چین‌وچروک و خط‌های عمیق روی صورت تا مدتی از بین می‌رود. بوتاکس بیشتر در قسمت بالایی صورت مانند پیشانی و اطراف چشم استفاده می‌شود. در تصویر زیر تفاوت های ژل مشهد و بوتاکس را می بینید:

تفاوت های ژل با بوتاکس
تفاوت های تزریق ژل و بوتاکس را بشناسید!

پرسش و پاسخ درباره تزریق ژل مشهد

به میزان زاویه دهی، فرم صورت، حالت گونه و چانه هر فرد بستگی دارد، اما به طور کلی 3 تا 5 سی‌سی لازم است تا فرد برای هر طرف صورت جهت زاویه سازی صورت از ژل استفاده کند.

برای رفع خط لبخند هر طرف صورت 1 سی‌سی لازم دارد، یعنی در مجموع 2 سی‌سی ژل برای برطرف شدن خط خنده لازم است.

خط اشک روی گونه یا ناودان اشکی یکی از بخش‌های مهم در صورت است. این خطوط از یک طرف درست در امتداد زیر چشم و از طرف دیگر در راستای خط خنده شما قرار دارد. پزشک متخصص برای برطرف شدن افتادگی خط اشک استفاده از تزریق ژل را تجویز می‌کند.

از آن‌جایی که تزریق ژل لب در مشهد از نوع روسی، لب‌ها را بسیار حجیم نشان می‌دهد؛ بنابراین حدود 2 سی‌سی لازم است که به مدل لب روسی برسید. اگر برای بار اول است که از تزریق ژل لب اسفاده می‌کنید، جلسه اول حدود 1.5 سی‌سی استفاده می‌شود. (0.7 سی‌سی لب بالا و 0.8 سی‌سی لب پایین) و پزشک حدود 6 تا 8 هفته بعد (جلسه دوم) 0.5 سی‌سی باقی‌مانده از 2 سی‌سی را به لب‌ها تزریق می‌کند.

این نوع ژل ساخت کشور چین است و برای گونه، لب، چانه و فک کاربرد دارد.

از آن‌جایی که 1 سی‌سی برابر با 1 میلی‌لیتر است، روی سرنگ در خط شماره اول قرار می‌گیرد.

نیم سی‌سی 1/10 ( یک دهم) قاشق غذاخوری می‌شود.

ژل‌هایی با برند ژوویدرم، رستیلن، پرفکتا و الانسه از بهترین‌‌ها هستند که برای صورت و اصلاح خط خنده کاربرد دارد.

1 سی‌سی (سانتی‌متر مکعب) برابر با 1 میلی‌لیتر است. هر 5 سی‌سی برابر با 1 قاشق غذاخوری است؛ بنابراین 1 سی‌سی 1/5 ( یک پنجم) قاشق غذاخوری می‌شود.

تزریق ژل مشهد یا هر کجای دیگر می‌تواند کمی دردناک باشد؛ چرا که خون‌رسانی در قسمت لب زیاد است، به همین دلیل بعد از تزریق کبود یا متورم می‌شود. البته میزان درد تزریق ژل بر اساس مهارت پزشک، نوع سوزن، برند و میزان ژل تزریقی می‌تواند متفاوت باشد.

ژل الانسه ساخت کشور هلند است که پک آن 2 سرنگ 1 میلی‌لیتری دارد.

این مسئله تا حد زیادی به تشخیص پزشک بستگی خواهد داشت. اگر خط خنده شما دارای خطوط عمیق باشد، تزریق ژل بهتر است و اگر هنوز دارای خطوط سطحی است، فیلر گزینه بهتری خواهد بود.

اغلب اوقات 1 الی 2 سی‌سی برای هر طرف از چانه می‌تواند کافی باشد تا شما به فرم دلخواه خود برای چانه دست یابید.

گونه که در قسمت میانی صورت قرار دارد، شامل دو بخش سیب گونه و کات گونه می‌شود. سیب گونه قسمت استخوانی و بالایی گونه است. به طور دقیق‌تر سیب گونه قسمتی است که خانم‌ها روی آن رژگونه می‌زنند که نقش بسیاری در جوان نشان داده شدن صورت دارد.

برای رفع خط اخم در قسمت پیشانی حدود 1 سی‌سی ژل لازم خواهد بود.

ژل پرفکتا ساخت کشور فرانسه است که بیشتر برای حجم گونه و لب استفاده می‌شود.

یکی از بهترین برندهای ژل، رستیلن است که ساخت کشور سوئد است و بیشتر برای حجم‌دهی استفاده می‌شود.

ورم و کبودی لب‌ها بعد از تزریق ژل مشهد در 2 روز اول زیاد است؛ اما بعد از 5 روز کم می‌شود، به‌طوری که می‌توانید نتایج بعد از تزریق را ببینید.

این ژل ساخت کشور کره است و بیشتر برای نواحی کاربرد دارد که حجم‌دهی و حذف خطوط با عمق زیاد استفاده می‌شود.

این ژل ساخت کشور ایتالیا است و به صورت یک سرنگ 2 سی‌سی آماده برای تزریق است.

ژل‌های پروفایلو، استایلج، الانسه و ژوویدرم بهترین برندها برای تزریق ژل لب مشهد محسوب می‌شوند.

الانسه ساخت کشور هلند و بر پایه کلاژن‌ساز پلیمری است و ژل ژوویدرم ساخت کشور فرانسه است و بر پایه هیالورونیک است. اگر از لحاظ ماندگاری بررسی کنیم، الانسه از ژوویدرم بهتر است؛ چراکه الانسه تا 4 سال هم ماندگاری دارد، اما ژوویدرم نهایت 9 تا 18 ماه ماندگاری خواهد داشت.

تحقیقات نشان می دهد که تزریق ژل و بوتاکس در بارداری ضرری ندارد، اما این پژوهش ها در حد آزمایشات حیوانی است و نمی توان آن را به طور صد در صدی به انسان ها تعمیم داد؛ چراکه سم بوتولیسم موجود در بوتاکس می تواند عوارضی همچون تنگی نفس، ضعف عضلانی،مشکلات بلع و… را برای فرد به وجود آورد.

انجام ورزش پس از تزریق ژل مشهد تا 24 ساعت بعد از انجام آن مجاز نیست؛ چراکه فشار خون و ضربان قلب را افزایش می دهد و کبودی و تورم را زیاد می کند و روند بهبودی کند می شود، اما پس از کاهش کبودی شما می توانید به راحتی ورزش کنید و خیالتان راحت باشد که با تحرک و ورزش ژل تزریق شده جابه جا نمی شود.

برند جالپرو یکی از محبوب ترین مزوژل ها در سراسر هان است که از شرکت Professional Derma SA و ساخت کشور ایتالیا و سوییس است.

برای افزایش حجم سینه (1 تا 2 سایز) برای هر دو سینه حدود 200 تا 300 سی سی لازم است. پزشک پس از تزریق ژل سینه مشهد ماساژ نواحی تزریق شده را انجام می دهد تا از گلوله شدن مواد تزریقی در زیر سینه جلوگیری کند تا در نهایت ژل ها به صورت یکنواخت و یکدست زیر سینه قرار گیرند.

تزریق ژل برای این ناحیه بیشتر جنبه جوانسازی دارد. در واقع دکتر تزریق ژل مشهد برای جلوگیری از آسیب افتادگی و شلی این ناحیه این اقدام زیبایی را انجام می هد.

تزریق ژل در مشهد برای نواحی زانو بیشتر جنبه درمانی برای کاهش دردهای آرتروزی در حد خفیف تا متوسط دارد که  به جهت جبران کمبود مایعی در زانو به نام سینوویال است که بعد از تزریق سبب روان‌سازی مفصل می شود.

29. آیا بعد از تزریق ژل می‌توان حمام کرد؟

حداقل 24 ساعت پس از تزریق ژل، از شستن صورت و حمام کردن خودداری کنید. توجه داشته باشید به هنگام استحمام پس از این مدت نیز، دمای آب باید خنک‌تر از همیشه باشد.

30. نحوه خوابیدن پس از تزریق ژل به چه صورت است؟

پس از تزریق ژل به صورت، طاق باز بخوابید تا از احتمال پخش شدن ژل جلوگیری کنید.

31. آیا پس از تزریق فیلر باید از پماد استفاده کنیم؟

پمادهای ضدالتهاب مانند آرنیکا یا بروملین، تورم و التهاب پس از تزریق را بهبود می‌بخشند. توصیه می‌شود راجع‌به نوع پماد مصرفی، حتما از پزشک خود سوال کنید.

32. پس از تزریق ژل صورت یا لب، نیاز به رعایت رژیم غذایی خاصی است؟

برای بهبودی هرچه سریع‌تر، توصیه می‌شود در روزهای پس از تزریق آب و مایعات زیادی بنوشید تا پوست هیدراته باقی بماند. مصرف پروتئین، میوه و سبزیجات تازه نیز توصیه می‌شود.

دانلود PDF مقاله تزریق ژل مشهد

4.9/5 - (16 امتیاز)

22 دیدگاه

  1. ببخشید قیمت مزوژل جالپرو چنده؟

    سجادی
    1. Author

      برای اطلاع از هزینه مزوژل جالپرو در مشهد می تونید با همکارانمون تماس بگیرید: 05136166 یا 09386069075 یا از طریق چت آنلاین صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

      مریم داودی
  2. سلام میخواستم بدونم چقدر دوام داره ژل ؟

    صبا
    1. Author

      سلام. 6 تا 9 ماه و حتی 12 ماه هم تزریق ژل میتونه ماندگاری داشته باشه .

      مریم داودی
  3. من می‌خوام برای بار اول ژل بزنم بنظرتون دو سی سی خوبه ؟

    نسترن
    1. Author

      ممکنه 2 سی سی برای شما لازم باشه ، اما اگر بار اولی هست که می خواید تزریق ژل لب انجام بدید معمولا پزشک در 2 جلسه مجزا 2 سی سی رو تزریق میکنه تا اثربخشی ژل بیشتر بشه

      مریم داودی
  4. تزریق ژل مشهد تو کلینیک شما با کدوم برنده؟

    سایه
    1. Author

      انواع برندهایتزریق ژل مشهد در کلینیک سلامت ایده آل با قیمت هر سی سی ژل در ابتدای مقاله بیان شده

      مریم داودی
  5. سلام دست های من نسبت به سنم خیلی چین و چروک داره شما تو کلینیک تزریق ژل به دست هم انجام می دید؟

    مریم
    1. Author

      سلام . بله در کلینیک سلامت ایده آل انواع تزریق ژل توسط کادری مجرب از بهترین پزشکان انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09386069075 تماس بگیرید.

      مریم داودی
  6. من یه مدت رژیم سختی گرفتم و خیلی وزن کم کردم احساس می کنم گونه هام خالی شده و زیر چشمم گود افتاده چبکار باید بکنم

    ناشناس
    1. Author

      سلام. شما می توانید با تزریق ژل یا فیلر در ناحیه زیر چشم و گونه صورت خود را حجم دهید و گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشید.

      مریم داودی
  7. سلام من زیر چشمم فرورفتگی داره و خط اشک دارم پیشنهادشما چیه

    ناشناس
    1. Author

      سلام . به تشخیص پزشک معالج می تونید از فیلر یا ژل برای رفع این مشکل استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک سلامت ایده آل در این خصوص از پزشکان مجرب ما مشاوره بگیرید. شماره های تماس : 09386069075 یا 05136166

      مریم داودی
  8. تزریق ژل به بکینی چه مدت ماندگاره آیا نیاز به شارژ داره هرماه

    ناشناس
    1. Author

      سلام وقت بخیر
      ماندگاری تزریق ژل به بیکینی 12 تا 18 ماه هست بعد از اون برای ترمیم میتونید مراجعه کنید.
      جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 05136166 تماس بگیرید.

      مریم داودی
  9. سلام
    وقتتون بخیر
    تزریق ژل می‌تونه سیاهی و گودی زیر چشم رو درمان کنه؟

    بهرامی
    1. Author

      سلام. بله؛ تزریق مقدار کمی فیلر هیالورونیک اسید نقش لایه چربی زیر پوست را بازی کرده و سیاهی و گودی را بهبودی می‌بخشد.

      مریم داودی
  10. سلام
    وقتتون بخیر
    میخواستم ببینم با تزریق ژل میشه قوز بینی رو رفع کرد؟

    ابریشمی
    1. Author

      سلام
      بله با تزریق در بالا و پایین برجستگی، میشه فرم بینی رو اصلاح کرد. در نظر داشته باشید که این روش برای افرادی مناسبه که قوز بینی کمی دارن.

      مریم داودی
  11. سلام. تزریق ژل لب می‌تونه برای کمتر دیده شدن لثه موقع خندیدن هم موثر باشه؟

    کیاناز
    1. Author

      سلام. قطعا موثر است.
      تزریق ژل لب مدل عروسکی برای افرادی که هنگام لبخند، لثه‌شان دیده می‌شود، گزینه بسیار خوبی است.

      مریم داودی

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد