پاکسازی پوست مشهد

بهترین مرکز پاکسازی پوست مشهد – روش تشخیص نوع پوست

بازدیدها : 447 بازدید

پاکسازی پوست با از بین بردن سلول‌های مرده، چربی‌های اضافی و آلودگی‌ها از روی پوست، به بهبود عملکرد و کاهش مشکلات پوستی کمک می‌کند. پاکسازی پوست مشهد در کلینیک سلامت ایده آل با محصولات آمریکایی و زیر نظر متخصص با تجربه انجام می‌شود. شروع هزینه پاکسازی پوست مشهد در این مجموعه از 800,000 تومان است. برای اطلاع از قیمت سایر پکیج‌ها در ادامه با ما همراه باشید.

پاکسازی تخصصی در مشهد
جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت، کلیک کنید.

بهترین کلینیک پاکسازی پوست مشهد

اگر به دنبال بهترین مرکز پاکسازی پوست در مشهد هستید، کلینیک سلامت ایده آل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این مجموعه با استفاده از جدیدترین روش‌های پاکسازی و محصولات باکیفیت، در محیطی آرام و بهداشتی برای داشتن پوستی شاداب و سالم به شما کمک می‌کند.

کلینیک سلامت ایده آل همچنین دارای کادری مجرب و متخصص در زمینه پاکسازی پوست است که با دانش و تجربه خود می‌توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

قیمت پاکسازی پوست در مشهد

هزینه فیشیال صورت در مشهد به روش، تعداد مراحل پاکسازی و برند محصولات مورد استفاده بستگی دارد. در کلینیک پوست و مو سلامت ایده آل از بهترین برندهای شناخته شده دنیا استفاده می‌شود. قیمت پکیج های پاکسازی این مجموعه نسبت به خدماتی که ارائه می‌شود، معقول و متناسب است.

نوع پکیجقیمت(تومان)
VIP800.000
پکیج تخصصی زیر چشم1.600.000
جدول قیمت پکیج پاکسازی پوست مشهد

فواید پاکسازی پوست

پوست صورت به عنوان اولین لایه محافظ بدن، همواره در معرض آسیب‌های محیطی و شیمیایی قرار دارد. عواملی مانند نور خورشید، گرد و غبار، آلودگی هوا، استفاده از مواد آرایشی و شیمیایی، می‌توانند به مرور زمان باعث کدر شدن، تیرگی، چین و چروک و سایر مشکلات پوستی شوند.

روش‌های جدید پاکسازی صورت، با استفاده از مواد و دستگاه‌های تخصصی، می‌توانند به رفع این مشکلات کمک کنند. این روش‌ها با تحریک پوست و تولید سلول‌های جدید، باعث بازسازی و جوانسازی آن می‌شوند.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین فواید فیشیال صورت و پاکسازی پوست در مشهد اشاره می‌کنیم:

  • پاکسازی عمقی پوست: فیشیال صورت با پاکسازی عمقی پوست، آلودگی‌ها، سلول‌های مرده و چربی‌های اضافی را از سطح و منافذ پوست خارج می‌کند. این امر باعث روشن شدن، یکدست شدن رنگ پوست و کاهش منافذ باز می‌شود.
  • جوانسازی پوست: فیشیال صورت با حذف سلول های مرده و تولید سلول‌های جدید، منجر به جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک می‌شود.
  • آبرسانی پوست: پاکسازی صورت با آبرسانی عمقی پوست، باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.
  • رفع مشکلات پوستی: فیشیال صورت می‌تواند به رفع مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه، لک و تیرگی نیز کمک کند.
فواید فیشیال پوست
اهمیت پاکسازی پوست مشهد

پکیج تخصصی زیر چشم

یکی از پکیج‌های فیشیال مشهد در کلینیک سلامت ایده آل، پکیج تخصصی دور چشم است که برای رفع تیرگی، پف و چین و چروک دور چشم انجام می‌شود. محصولات مورد استفاده در پکیج تخصصی زیر چشم در این کلینیک باتوجه به نیاز افراد انتخاب می‌شود.

پکیج تخصصی فیشیال دور چشم به افراد با مشکلات زیر توصیه می شود:

  • پف دور چشم
  • تیرگی زیر چشم
  • خطوط ریز دور چشم
  • چین و چروک دور چشم
  • پوست خشک دور چشم

مراحل فیشیال تخصصی در کلینیک سلامت ایده آل

پاکسازی پوست مشهد در کلینیک یک فرایند تخصصی است که توسط افراد با مهارت و تخصص بالا انجام می‌شود. این فرایند شامل مراحل زیر است:

  • بررسی پوست: در اولین مرحله، متخصص نوع پوست شما را بررسی می‌کند تا با توجه به وضعیت پوست، درمان مناسب شما تنظیم شود. به عنوان مثال مراحل پاکسازی پوست جوش دار، کم آب، دارای چین و چروک زیر چشم و غیره متفاوت است.
  • تمیز کردن پوست: این مرحله شامل تمیز کردن پوست از چربی‌ها و آلودگی ها و آماده سازی آن برای سایر مراحل فیشیال صورت است.
  • بخور: بخور صورت باعث نرم شدن پوست و باز شدن منافذ شده و تخلیه جوش ها را آسان می‌کند.
  • لایه برداری: لایه برداری به حذف سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند و باعث می‌شود پوست شما نرم و درخشان به نظر برسد. برای لایه برداری در کلینیک سلامت ایده آل از انواع ابزارها و لایه بردارهای شیمیایی استفاده می‌شود.
  • میکرودرم ابریژن: میکرودرم ابریژن یک روش لایه برداری غیر تهاجمی است که با استفاده از کریستال‌های ریز، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد.
  • ماساژ صورت: ماساژ پوست به بهبود جریان خون و افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست کمک می‌کند.
  • استفاده از ماسک های مخصوص: ماسک‌ها مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کنند. برای پوست های مختلف از انواع ماسک‌های صورت مانند ماسک‌های آبرسان، روشن کننده و ضد چروک استفاده می‌شود.

در ادامه ویدئوهایی از مراحل پاکسازی پوست مشهد در کلینیک سلامت ایده آل را مشاهده می‌کنید:

روش پاکسازی انواع پوست

به طور کلی مراحل پاکسازی پوست چرب یا پوست خشک تفاوت زیادی ندارد. نکته مهم برای فیشیال پوست های مختلف، استفاده از محصولات پوستی مناسب آن است.

  • پوست خشک: منظور از پوست خشک پوستی است که دچار کم آبی است و رطوبت کافی ندارد. این نوع پوست معمولاً نازک، حساس و مستعد قرمزی و التهاب است. برای پاکسازی پوست خشک باید از محصولات ملایم و آبرسان استفاده کرد.
  • پوست چرب: پوست چرب پوستی است که تولید چربی زیادی دارد. این نوع پوست معمولاً براق، دارای منافذ باز و مستعد جوش و آکنه است. برای پاکسازی پوست چرب از محصولاتی که چربی اضافی پوست را کنترل کنند استفاده می‌شود.
  • پوست نرمال: پوست نرمال تعادل خوبی بین رطوبت و چربی دارد. این نوع پوست معمولاً نرم و لطیف است و مستعد جوش و آکنه نیست. برای پاکسازی پوست معمولی می‌توان از محصولات ملایم و آبرسان استفاده کرد.
  • پوست مختلط: پوست مختلط در قسمت‌های پیشانی، بینی و چانه چرب و در قسمت‌ گونه‌ها خشک است. برای پاکسازی پوست مختلط باید از دو نوع محصوص استفاده کرد. محصولاتی برای کنترل چربی قسمت های چرب و محصولاتی برای آب‌رسانی به قسمت های خشک.

بهترین راه تشخیص نوع پوست

یک روش ساده برای تشخیص نوع پوست، شستشوی صورت با یک پاک کننده ملایم است؛ سپس اجازه دهید پوست شما به مدت یک ساعت در حالت عادی بماند. پس از یک ساعت به پوست خود نگاه کنید و وضعیت آن را با تصاویر زیر مقایسه کنید:

تشخیص نوع پوست
بهترین روش برای تشخیص نوع پوست

پاکسازی پوست، فقط مختص خانم ها نیست!

تصور غلطی که بین اغب افراد وجود دارد این است که پاکسازی و مراقبت از پوست صرفا برای خانم ها است! اما به یاد داشته باشید که پاکسازی پوست فقط مختص خانم ها نیست و آقایان نیز می توانند با انجام این کار، از مزایای آن برای سلامت و زیبایی پوست خود بهره مند شوند.

لزوم پاکسازی پوست آقایان در مشهد

  • آلودگی ها: آقایان به دلیل فعالیت بیشتر در محیط های باز، بیشتر در معرض آلودگی ها قرار دارند این آلودگی ها می توانند به پوست آسیب برسانند و باعث ایجاد جوش، لک و تیرگی شوند. انجام فیشیال مشهد از بروز این مشکلات جلوگیری می‌کند.
  • اصلاح صورت: اصلاح مکرر می تواند باعث تحریک پوست، التهاب و موهای زیرپوستی شود. پاکسازی پوست به رفع این مشکلات کمک می کند.

علت جوش زدن بعد از فیشیال چیست؟

فیشال، به عنوان یک روش پاکسازی عمیق پوست، فواید بسیاری برای سلامت و زیبایی پوست دارد. با این حال، در برخی موارد ممکن است بعد از انجام فیشال، شاهد جوش‌هایی روی پوست خود باشید. در این مطلب به بررسی دلایل جوش زدن بعد از پاکسازی پوست می‌پردازیم:

  1. در برخی موارد، جوش‌هایی که زیر پوست وجود دارند، بر اثر پاکسازی عمیق در فیشال، به سطح پوست آمده و خود را نشان می‌دهند.
  2. عدم رعایت بهداشت توسط بیوتی تراپیست و آلوده بودن دست یا دستگاه‌ها می‌تواند باعث انتقال آلودگی به پوست مراجعه‌کننده و ایجاد جوش شود.
  3. فاصله نامناسب دستگاه بخار از صورت و یا مدت‌زمان بخاردهی بیش از حد، می‌تواند منجر به قرمزی، التهاب و در نهایت جوش شود.
  4. استفاده از مواد لایه‌بردار قوی و نامناسب، بدون در نظر گرفتن نوع پوست، به پوست آسیب می‌رساند و باعث ایجاد جوش می‌شود.
  5. استفاده از مواد لایه‌بردار قوی و نامناسب، به خصوص بدون در نظر گرفتن نوع پوست، می‌تواند به پوست آسیب برساند و باعث ایجاد جوش شود.
  6. استفاده از محصولات تاریخ‌گذشته یا بی‌کیفیت، به ویژه در مراحل پاکسازی و ماساژ، می‌تواند منافذ پوست را مسدود کرده و زمینه را برای جوش فراهم کند.
  7. استفاده از لوازم آرایش پس از انجام پاکسازی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از ضد آفتاب.

مراقبت های بعد از فیشیال پوست

برای اینکه فیشیال در مشهد موثر باشد و باعث آسیب به پوست نشود، باید مراقبت‌های بعد از آن را نیز رعایت کنید.

در اینجا چند نکته مهم برای مراقبت‌های بعد از پاکسازی مشهد پوست آورده شده است:

  1. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. پوست شما بعد از فیشیال حساس تر از قبل است، بنابراین مهم است که از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. اگر مجبور هستید در معرض نور خورشید قرار بگیرید، از ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.
  2. از آرایش سنگین خودداری کنید چرا که می تواند منافذ پوست شما را مسدود کند.
  3. از محصولات مراقبت از پوست ملایم استفاده کنید. محصولات مراقبت از پوست قوی می توانند پوست شما را تحریک کنند.
  4. از شستشوی بیش از حد صورت خودداری کنید. شستشوی بیش از حد صورت می تواند پوست شما را خشک کند. به جای شستشوی مکرر صورت، دو بار در روز از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید.
  5. از مرطوب کننده و آب رسان مناسب استفاده کنید. مرطوب کننده به حفظ رطوبت پوست شما کمک می کند.
  6. از لایه بردارهای شیمیایی یا فیزیکی خودداری کنید. لایه بردارها می توانند پوست شما را تحریک کنند.

اگر بعد از فیشیال پوست شما دچار قرمزی، تورم یا خارش شد، با پزشک یا متخصص پوست خود مشورت کنید.

سوالات متداول در رابطه با پاکسازی پوست مشهد

برخی از روش‌های پاکسازی مانند نور درمانی، لایه برداری شیمیایی و استفاده از لیزرها در دوران بارداری ایمن نیستند. همچنین دراز کشیدن به پشت در دوران بارداری دشوار است. بنابراین، بهتر است قبل از انجام پاکسازی پوست مشهد در دوران بارداری، با پزشک خود مشورت کنید.

پاکسازی پوست برای اکثر افراد مناسب است. با این حال، اگر پوست شما حساس است، بهتر است قبل از پاکسازی، با متخصص مشورت کنید.

پاکسازی پوست معمولاً عوارض جانبی خاصی ندارد. با این حال، در برخی موارد ممکن است عوارض خفیفی مانند قرمزی، تورم، و حساسیت پوستی ایجاد شود. این عوارض معمولاً طی چند روز برطرف می‌شوند.

دانلود فایل PDF مقاله پاکسازی پوست مشهد

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نام و سوال خود را در باکس زیر وارد کنید و دکمه فرستادن دیدگاه را بزنید، در سریعترین زمان به سوال و نظرات شما پاسخ خواهیم داد